Saturday, December 24, 2011

HARI yg PALING indah

Hari nie hari yang indah sangat hari sabtu sbb smlm aku jumpa seseorg yang dah lama aku kenal tapi aku tak tau pun yg dia mmg plu.tak sangka kami bertemu di chatting dia add aku katanya dia dpt id chat aku sbb ader kwn dia broadcast kat dia.so kami chatting dan aku tgk pic dia laa aku kenal dia nie.tapi dia mula2 tak pasan aku last2 dia kenal gak.so smlm kami jumpa g dating jenjln dan last2 lepak umah aku.so until pagi td aku msg2 dia.so happy sangat tapi tah la sampai bila kan...hope dia sudi terima aku seadanya...aku perlukan seseorg utk slalu bersama aku yang sentiasa kesunyian nie..walaupun banyak  scandal pun watper klu di akhir hari aku sorg2.tah la...aku nakkkan org yg aku syg slalu di sisi aku.TAPI..SIAPAKAH ORGNYA AKU AKAN TERUS  MENUNGGU....DAN TERUS MENUNGGU.BANYAK SCANDAL PUN WATPE KAN KLU SUNYI.HATI LELAKI KLU SUNYI TAK SIAPA YANG TAHU.CUMA AKU LUAHKAN JE DLM NIE KLU AKU MEREPEK SORRY LA ERK.BOSAN LAK KORANG NNTI.NNTI AKU SAMBUNG CORETAN AKU NIE SBB ADER KEJE NAK BUAT(walhal xder pon..heheh)akhir kata moga korang terus ikuti coretan aku yang tah hape2 tah nie...tgk je la mood aku nnti kdg2 aku sedih kdg2 happy biasa la emosi tak menentu..so nnti aku ceritakan ttg diri aku erk so korang tggu jela nnti... =)

2 comments: