Friday, December 23, 2011

SELAMAT PAGI CINTA...

SELAMAT PAGI CINTA....bangun dari tidur je teringat kat dia yang tersayang.....rasa rindu sangat tapi apa kan daya kami jauh ...tapi dia slalu dalam hati nie....hmm entah apa yang aku merepek pepagi nie erk.....letih hilang bila taip blog pagi nie...happy je nak wat kije...sambil teringat si dia ..pastu pagi tadi bangun hati bebunga2 jerr.korang tau x smlm akuu mimpi..aku tgk langit mcm nak ujan tapi bila ujan mcm ader air pancut dtg langit turun ke bumi dia bukan mcm ujan biasa yang semua tpt akan menerima curahan air hujan tapi dia mcm pili bomba yang memancut ke bumi...aku rasa satu fenomena yang ajaib sangat ..perasaan aku masa tu teruja,takut,happy,sedih,terpegun sumer bermain dlm otak aku....tapi masa tu aku naik moto dan lepas tu baru hujan tu turun mencurah2..aku tak dapat gambarkan mcmana keadaan tu...sampai aku tulis blog nie aku masih teringat mimpi tu...apakah aganya firasat mimpi tu kan?klu korang tau bgtau la erk....
                               Hari nie best sikit hari jumaat so aku tak sangat wat kije malas sangat aku suker on9 jer...so aku tulis la aper yang aku terlintas dalam fikiran ikut suka aku je.ingat nak on9 tagged ke fb ke manjamke tapi internet cni kene block tapi kdg2 ok lak...bosan lak aku so aku tulis blog nie klu bole nak buat mcm dairy..so leh share pasal aku kat korang nie..tapi sorry la lau aku merepek tak tentu hala aku ak pki skrip nak tulis cuma aku ikut kata hati aku je.so aku akan citer kat korang pasal aku.makcik aku call lak nak suh dtg umah dia mlm nie so sbb esok dia nak g sabah satu family.                 
                                            

No comments:

Post a Comment